Mä oon ihan uusi tässä blogin kirjoittamisessa mutta eiköhän se ole aika samanlaista kuin päiväkirjan kirjoittaminen?

Tää MustaMode nimi tuli mieleen, koska mä rakastan mustaa väriä ylikaiken. Kyl sitä tulee välillä käytettyä väriäkin, mut mustaa on silti enemmän. Mun kiinnostuksen kohteita on ruoanlaitto, käsityöt, hevoset, autot, DIY projektit, valokuvaus ja kirppareilla käynnit.

Toivon että voisit pari ideaa kommentoida, koska mua kiinnostais tietää mitkä on sun kiinnostuksen kohteita, joista sä tykkäät lukea. Kun mä en osaa päättää vaan yhtä aihetta mistä kirjottaa, niin kirjoitellaan niin monesta vaan kun ideoita tulee. Sekä halutaanko paljon kuvia vai riittääkö ihan pari.

Tai sitten kirjoittelen vaan kaikista mun harrastuksista sitä mikään kun saan niitä valmiiksi niin ainakin olisi monipuolista lukemista : )

 

Kiitos jo etukäteen <3